Informacje ogólne 

  1. Właścicielem sklepu pracowniaperuna.pl jest firma „Mrooky” Marcin Mruk z siedzibą w: Dobroń 95-082 ul. Wrocławska 10e, NIP 7311807518 Regon 100805611, zwanym dalej „Sprzedawcą”. 
  2. Sprzedawca jest stroną umowy sprzedaży z Klientem. 
  3. Klient dokonujący zakupu i/lub rejestrujący się w serwisie, zwany dalej Kupującym, dokonując zakupu potwierdza akceptację niniejszego regulaminu i staje się stroną w umowie. 
  4. Ceny towarów, które oferujemy są cenami brutto (zawierają podatek VAT), bez kosztów wysyłki, w walucie PLN.

Administrator danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest: umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Zamówienia

  1. Kupujący dokonuje zamówienia przez stronę www.pracowniaperuna.pl poprzez formularz dostępny na stronie. 
  2. Przez złożenie zamówienia Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Firmę Mrooky Marcin Mruk czyli Sprzedawcę, zgodnie z zasadami RODO (więcej w zakładka „Polityka prywatności”). 
  3. Zamówienia przyjmowane są według kolejności wpływania. Nie ma możliwości dokonywania rezerwacji. 
  4. Zamówienie może być zrealizowane, pod warunkiem, że formularz jest prawidłowo wypełniony, oraz dokonana płatność.
  5. Zamówienie realizowane będzie w ciągu 48h w dni robocze (poniedziałek – piątek) w przypadku towarów będących w magazynie. Realizacja nie obejmuje czasu dostawy. Towary, których realizacja zajmuje więcej niż 48h są odpowiednio oznakowane i opisane – zapoznaj się więc proszę dokładnie z opisem!
  6. Zamówienie będzie anulowane, jeśli formularz będzie wypełniony niepoprawnie i/lub płatność nie będzie zrealizowana w ciągu 48h od złożenia zamówienia. 
  7. Zamówień i płatności dokonywać mogą tylko osoby pełnoletnie. 
  8. Kupujący składając zamówienie dobrowolnie akceptuje powyższy regulamin. 
  9. Towar z długim czasem oczekiwania (odpowiednio opisanym) to towar odpowiednio oznaczony, nie ma go fizycznie w magazynie i jest wykonywany po uiszczeniu zapłaty przez Kupującego. 
    • Towary z oznaczonym długim czasem oczekiwania, takie jak stoły, łóżka czy żaluzje drewniane, wykonywane są w naszej stolarni w Dobroniu dopiero po złożeniu zamówienia przez Kupującego oraz po dokonaniu płatności. Czas oczekiwania na towar to 21 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania wpłaty. 21 dzień roboczy po dokonaniu zakupu jest ostatnim dniem wysyłki  towaru do Kupującego.
    • Towary zamawiane indywidualnie (inne niż warianty dostępne w sklepie), mają ustalany z Kupującym indywidualny czas wykonania oraz termin dostawy.

Płatności 

  1. Metody płatności
    • Płatności dokonywane są przez przelew elektroniczny na konto sprzedawcy:
      • Santander Bank Polska S.A. numer 76-1090-1304-0000-0001-5294-4056, w tytule należy podać numer zamówienia.
    • Karty płatnicze:
      • Visa
      • Visa Electron
      • Mastercard
      • Mastercard Electronic
      • Maestro”
    • Podmiotem świadczącycm obsługę płatności online jest PayPal
  2. Do każdego zakupu Sprzedawca dołącza paragon lub – jeśli będzie to odpowiednio oznaczone w systemie przez Kupującego – fakturę VAT. 
  3. Jeśli Kupujący zdecyduje, by wystawić fakturę VAT na osobę fizyczną z otrzymanego od nas paragonu, zobligowany będzie do przesłania drogą pocztową oryginalnego paragonu. Wystawienie faktury VAT na firmę z paragonu jest możliwe tylko w wypadku, gdy na paragonie jest umieszczony NIP nabywcy. Powyższy fakt Kupujący powinien zgłosić w formularzu zakupowym. ‎ 

Dostawy

  1. Kupujący wybiera formę dostawy spośród opcji dostępnych w formularzu zamówień przy konkretnych towarach. 
  2. Koszt dostawy ponosi Kupujący, z wyłączeniem sytuacji, gdy oferowana jest opcja dostawy gratis
  3. Kupujący ma prawo do sprawdzenia w obecności kuriera, szczególnie gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzeń. Jeśli towar jest uszkodzony, proszę dokonać dokumentacji fotograficznej, kurier musi sporządzić protokół zniszczeń i przekazać kopię Kupującemu, który zaś powinien niezwłocznie przesłać skan Sprzedawcy. 
  4. Dostawy są realizowane na terenie Polski, na adres podany w formularzu przez Kupującego. ‎ 

Zwroty

  • Zgodnie z prawem Kupujący ma 14 dni na zwrot towaru* bez podania przyczyny. 14 dni kalendarzowych liczy się od dnia, w którym Kupujący otrzymał przesyłkę lub odebrał ją z naszego sklepu. Po upływie tego czasu nie przyjmujemy zwrotów. 

Więcej informacji w zakładce ZWROTY/REKLAMACJE

  • zwroty nie dotyczą towarów, które są wykonywane na wyraźne zlecenie Klienta zgodnie ze specyfukacją i opisem towaru. Są to na przykład stoły dębowe, okiennice i inne towary z czasem oczekiwania 21 dni roboczych, które wykonywane są w naszym warsztacie. Są to towary personalizowane.

Pozostałe 

  1. Zdjęcia załączone do ofert są zdjęciami poglądowymi, mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistego towaru. Jeśli opis jest niewystarczający, na prośbę Kupującego możemy podać dodatkowe informacje. 
  2. Jeśli Kupujący ma jakieś zastrzeżenia, dodatkowe pytania, niejasności czy skargi, prosimy kierować je do nas bezzwłocznie e-mailem na adres biuro@pracowniaperuna.pl lub telefonicznie pod numerem 730731210. 
  3. Jesteśmy do Państwa dyspozycji w godzinach 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku. 
  4. Wszelkie spory niezawarte w niniejszym regulaminie rozwiązywane są zgodnie z Kodeksem Prawa Cywilnego. 

‎ 

Na wszelkie dodatkowe pytana chętnie odpowiemy pod numerem +48 730731210