Zwroty 

Drogi Kliencie! 

Zgodnie z prawem masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.  Będzie nam niezmiernie przykro, ale pomożemy Ci w tym prostym procesie. Pamiętaj, że 14 dni kalendarzowych liczy się od dnia, w którym otrzymałeś przesyłkę lub odebrałeś ją z naszego sklepu. Po upływie tego czasu nie przyjmujemy zwrotów. 

Jak dokonać zwrotu? 

KROK 1 

Poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu. Napisz e-mail na adres: biuro@pracowniaperuna.pl w tytule wpisz „ZWROT” , mile widziany będzie numer zamówienia, a w treści zawrzyj: 

* Twoje Dane (imię, nazwisko, numer telefonu) 

* Numer zamówienia 

* Szczegóły zwrotu: co chcesz zwrócić, jaki asortyment, w jakiej ilości itd. 

Możesz też poinformować nas o chęci odstąpienia od umowy tradycyjną pocztą, wysyłając list pod adres: „Mrooky” 95-082 Dobroń, ul. Wrocławska 10e. Decyduje data nadania ze stempla pocztowego. 

KROK 2 

Towar, który chcesz zwrócić spakuj, zabezpieczając go odpowiednio. Wygenerujemy dla Ciebie list przewozowy lub dostaniesz SMS z kodem dla kuriera / do paczkomatu. 

Jeśli zdecydujesz się na samodzielne wysłanie paczki, zaadresuj ją na adres: „Mrooky” 95-082 Dobroń ul. Wrocławska 10e . Wyślij towar najpóźniej w ciągu 7 dni od poinformowania nas o chęci zwrotu. 

KROK 3 

Gdy otrzymamy towar, dokonamy korekty dokumentu oraz zwrotu pieniędzy za zwrócony towar, tym samym źródłem, którym je otrzymaliśmy, chyba, że zgłosisz prośbę o inną formę przekazania zapłaty. 

Koszty przesyłki ponosi Kupujący.  Transfer pieniężny może potrwać maksymalnie 6 dni, ale zwykle staramy się go realizować zaraz po otrzymaniu zwrotu. 


Pamiętaj, że możesz zwrócić bez podania przyczyny tylko pełnowartościowy towar. Nie przyjmiemy jednak zwrotu towaru, który nosi widoczne znamiona użytkowania, został zniszczony lub uszkodzony mechanicznie. Jeśli zaś otrzymałeś/aś uszkodzony towar, koniecznie zgłoś zastrzeżenia kurierowi lub złóż reklamację (mailowo na adres biuro@pracowniaperuna.pl) lub listownie na adres naszej firmy. 

Wymiana towaru to proces podobny do zwrotu, postępuj tak samo z tą różnicą, że odeślemy Ci towar na wymianę i/lub różnicę cenową. 


Reklamacje

1. Reklamacji podlega towar, w którym Kupujący wykrył wady ukryte lub gdy towar jest niezgodny z zamówieniem. Kupujący powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą, przesyłając drogą elektroniczną zgłoszenie reklamacyjne na adres biuro@pracowniaperuna.pl . W treści wiadomości wpisz numer zamówienia, podaj jakiego towaru dotyczy reklamacja i jaki jest jej powód. Dodaj też kontakt do siebie (numer telefonu).

2. Podstawą reklamacji dotyczącej uszkodzeń przesyłki jest protokół zniszczeń sporządzony przez kuriera i/lub dokumentacja fotograficzna, o której dołączenie prosimy. 

3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego w kwestii rękojmii, gdy sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną. 

4. Sprzedawca może poprosić o uzupełnienie danych reklamacyjnych, jeśli są braki w zgłoszeniu, oraz o przesłanie szczegółowej dokumentacji fotograficznej. 

6. Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od złożenia jej przez Kupującego. 

7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrot pieniędzy nastąpi przelewem na konto podane przez Kupującego.


Żaglówka
Żaglówka na szczęście 🙂


Poświęcisz nam jeszcze chwilę? To świetnie. Wiedz, że nasze wyroby są tworzone z wielką pasją i miłością do materiału, jakim jest drewno. Stosujemy rodzime gatunki, z naszych słowiańskich rejonów. Zanim złożysz reklamację, skontaktuj się z nami, być może coś, co wydaje Ci się wadą, jest zwykłą cechą szczególną danego gatunku drewna 🙂

‎